Wehl in beeld en geluid

Deze werkgroep is bezig met het scannen, ordenen en beschrijven van de omvangrijke fotocollectie. Foto’s van oude gebouwen, boerderijen, schoolfoto’s, huwelijksfoto’s, jubilea, festiviteiten, groepsfoto’s, ambachtelijke foto’s etc., zijn welkom.
U hoeft geen afspraak te maken, want de ruimtes van de OVW zijn op vaste dagen en tijden voor iedereen open. Jong en oud kan elke maandag van 13.30-16.00 uur bij ons terecht voor stamboomonderzoek, bidprentjes, fotomateriaal en lectuur. Onze aanwezige vrijwilligers zijn graag bereid om u daarbij te helpen.
Uiteraard kunt u tijdens deze openstellingen ook schoolfoto’s en allerlei andere foto’s laten scannen. Wilt u van een foto een digitaal exemplaar mee terugnemen, breng dan een memoriestick met voldoende beschikbare ruimte mee.

U kunt ons vinden in “Het Raadhuis” (voormalige gemeentehuis), Raadhuisplein 1A, 7031 AW Wehl. De ruimte is te bereiken via de hoofdingang, de trap naar beneden en dan rechts achterin de schoolbibliotheek.
De eigen ruimte is elke maandag open van 13.30 tot 16.00 uur en u kunt dan tevens gebruik maken van onze eigen bibliotheek.

U bent van harte welkom!

(Info: Annie Wenting-Reulink, tel. 0314-683255).